Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Hurááááá, tak to jste mě neskutečně potěšil... uff..

Už jsem se fakt bála, že se výbor sekne jako s Obamou...

Zdravý rozume, vrať se !!!  Prosím... ale přidej na tempu R^

0 0
možnosti
JK

Jen aby nás ten smích neporazil  - 

Lesbická biskupka Eva Brunne chce odstranit křesťanské symboly křesťanských objektů, aby byly "přitažlivější" pro muslimy, uvádí, SVT, švédká  veřejná TV - 

http://www.infowars.com/lesbian-swedish-bishop-wants-christian-crosses-removed-from-church-to-please-muslims/

0 0
možnosti
MD

Dobry clanek, dobry odkaz na video a vubec nejlepsi je 'Vzpominka na budoucnost' vasich deti. Karma.

5 0
možnosti
IR

Souhlasím s vámi. To video mě dostalo, měli by to povinně shlédnout všichni (a nejen naši) politici a hlavně všichni "sluníčkáři", třeba by se jim rozsvítilo v hlavách!!8-o

3 0
možnosti
JC

Taky se mi ulevilo, že to nedostala Merkelová.

... i když ono po té, co to dostal Obama a Arafat a podobní exoti, tak je ta "nobelova" cena míru spíše výsměchem než oceněním.

8 0
možnosti
Foto

A jéje! Angel spásy EU teď bude tak naštvaný, že s ní nebude k vydržení a nejspíš nechá přepočítat tabulku povinných imigrantských kvót ...

3 1
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1385x
Hrdý otec tří fantastických synů. Umí(r)něný pravičák. Stavební inženýr s bohatou zkušeností z investiční výstavby, mimo jiné 20 let pro zahraniční společnosti (USA, Skotsko, Turecko), státní správou (šéf stavebního úřadu) i obchodem (Švýcarsko).

Mám rád svou rodinu, syny, rodiče, vlast, řád a pořádek, cestu Toltéků, bluegrass&country, Jeepy a Rumíčky z třtiny, knížky Dana Millmana, Davida Deidy a donů Ruizových. Rád cestuji a poznávám nové kraje, lidi a jejich zvyky. Nesnáším lež, nezákonnost, pletichy, klientelismus, falešnou solidaritu a diskriminaci včetně antidiskriminace. Tak to jsem já.

Seznam rubrik