Diskuse

Ryju v Riu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já Vám karmu dám, ač nesouhlasím s vaším hodnocením medailové bilance coby neúspěšné. Ale dal jste si práci, mělo to chvílemi i vtip, a Vaše argumenty nejde jen tak smést s mávnutím rukou ze stolu.

Zkuste si na oplátku přečíst můj výtvor. Přeju pěkný večer, noc i den:-)

1 0
možnosti

Také se mi líbí jak jste to ".nahrnul", Zvlášť, když jak níže píšete, též s podlomenou kondicí (jak symbolické!:-))))

Já jsem své medailové předpoklady splnila do puntiku: tip byl L.Krpálek a J.Kulhavý. U mnoha sportovců jsem pojala podezření, že se vybičují ke splnění kvalifikačního limitu zajišťujiciho účast, a že jim to stačí. Jedou si to přece užít, ne reprezentovat!:-)

Ještě mě pochopitelně zaujal Radek Štěpánek, který podal mimořádný výkon, a je na něm opravdu vidět, že reprezentuje.

A samozřejmě "vodáci" všech disciplín.

1 0
možnosti
Foto

Děkuju za koment, potěšil. Lukáš Krpálek i Jarda Kulhavý byli naprosto strhující a úžasní. V porovnání s podivně rozpačitým finále v oštěpu to byly výkony z jiného sportovního světa. Stejně jako bába Bára. Ač jsme asi všichni doufali v ten zlatý tripl. Kouska se a vyřvala si ten bronz o pár cm. Stejně tak byli famózní všichni vodáci jak na divoké tak na rýchlé vodě. U nich je to ale samo sebou, že jsou bezva parta a to nejen pro olympijskou vísku. Honza Kufa pro mě ohromné a pozitivní překvapení. Velký talent, naděje a nástupce Davida Svobody. A tenisti naprosto skvělí, holky v obou deblech rozjeli celou olympiádu pro české trikolóry spolu s Krpálkem a Jiříčkem Prskavečkem (ale když on je tak roztomilé mrňavé ale silné pískle ;-D) rozjeli skutečnou týmovou atmosféru. Velký dík všem včetně "bafuňářů", že se povedlo něco takového spontánně vybudovat. To je totiž duch předsedy Kejvala, kterého takhle vnímám, a on je pravý lídr, kouč a vynikající vůdce vizionář, díky němuž může taková atmosféra vzniknout. Moc dobře se na to koukalo! A velký dík též za další stupeň projektu olympijských měst podporovaný Českou televizí! To byl neodiskutovatelný ohromný úspěch v popularizaci sportu a to je ten pravý smysl olympijského hnutí. Díky všem, čí je zásluha V[>-]R^R^R^

1 0
možnosti
MS

Nejlepší článek na téma účasti ČR na OH v Riu, jaký jsem v poslední době četl. R^R^

2 0
možnosti
Foto

Ó, děkuji, pane Milane! Na to, že jsem ho vystříhl po 14. olympijsky probdělé noci se zhmožděnými pěstmi je tahle pochvala o to cennější. Byl to takový první "výron" halabala nahromaděných vjemů, pocitů a vnitřního rozpoložení. Díky! Potěšilo ;-)

0 0
možnosti
OH

Velmi dobře napsáno. Také mi už jdou ti věční plánovači medailí na nervy. Že náš sport jde do kytek, toho si už jistě stačil všimnout každý. Nejmarkantnější je to u kolektivních sportů jako fotbal, hokej, ale hlavně kdysi našich silných míčových sportů - volejbal, házená, košíková. Také pohled na naše gymnasty a gymnastky není v zemi bývalých sokolů a Čáslavské právě radostný.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Oldřichu, mluvíte mi z duše. Právě tyhle "tradiční velkosporty" jako fotbal, hokej, basketbal... mají nejširší základnu, největší spotřebu peněz, nejvíc skandálu, nejvýše placené gladiátory (zejména fotbal a hokej), ale jaksi k pořádné reprezentaci na OH, potažmo jiných světové úrovně se dotýkajících kláních to jaksi nestačí. O fandění ani nemluvě. Tragédie českého fotbalu od Eura přes účinkování našich "nejlepších" v klubových soutěžích to jen v posledních dnech a měsících dokládají. A paradoxně největší sběr medailí máme, téměř tradičně z vody, kde je to o nepředstavitelné dřině, tvrdých, trvale studených a mokrých podmínkách, minimu peněz od státu či donátorů a tvrdém souběhu sportu s prací či podnikáním (viz příběh neskutečného Víti Gebase). To jsou pro mě skuteční novodobí hrdinové českého sportu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1385x
Hrdý otec tří fantastických synů. Umí(r)něný pravičák. Stavební inženýr s bohatou zkušeností z investiční výstavby, mimo jiné 20 let pro zahraniční společnosti (USA, Skotsko, Turecko), státní správou (šéf stavebního úřadu) i obchodem (Švýcarsko).

Mám rád svou rodinu, syny, rodiče, vlast, řád a pořádek, cestu Toltéků, bluegrass&country, Jeepy a Rumíčky z třtiny, knížky Dana Millmana, Davida Deidy a donů Ruizových. Rád cestuji a poznávám nové kraje, lidi a jejich zvyky. Nesnáším lež, nezákonnost, pletichy, klientelismus, falešnou solidaritu a diskriminaci včetně antidiskriminace. Tak to jsem já.

Seznam rubrik