Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To myslíte opravdu vážně?

0 1
možnosti
Foto

No tak určitě... Každý prožíváme emoce po svém a každý je umíme vyjevit po svém, že :-/. Ale to úzce souvisí z intelektem, za to nikdo moc nemůže. ;-(

0 0
možnosti
JN

Možná, kdybyste to zkrátil cca o polovinu, dal by se váš článek číst.

Měl jste skončit slovy "...na místě Václavu nejmilejším." Celý následující dlouhý odstavec je zbytečný a hloupý. A závěrečný výkřik to jen doráží.

1 2
možnosti
Foto

Možná, kdybyste to nekomentoval, bylo by to úplně ideální... :-/

3 1
možnosti
Foto

Musel jsem si to přečíst 2x než jsem pochopil, že to není parodie. Spíše hořká realita. Něco jako "Hoří má panenko"!

Teď jste trumfl i to Gaubnerovo popsané srdce.

4 0
možnosti
LV

L69i52b55o92r 26V51a19n17ě13k

5. 10. 2016 22:31

Katolická církev se svými svatými nepochybně měla velmi propracované agitační metody.

Ňad jejich tragickými skony slzeli věřící celá staletí.

3 1
možnosti
JN

Omlouvám se, klikl jsem vedle, mělo to být plus

0 0
možnosti
Foto

Koukam zcela vyjimecne na televizi. Vidim ho a... slysim a na ten mobil koukam pres nejaky prši. Tisic argumentu a stejne mi nepredelaj. Chybi mi.vam podekovani

4 0
možnosti
Foto

I mně moc chybí. Navíc se, zejména v posledních letech života velice moc podobal mému milovanému dědečkovi... Takže mi probouzí jisté reminiscence a ta ztráta a bolest je zdvojená ;-(. Dékuju já Vám za komentář! R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1385x
Hrdý otec tří fantastických synů. Umí(r)něný pravičák. Stavební inženýr s bohatou zkušeností z investiční výstavby, mimo jiné 20 let pro zahraniční společnosti (USA, Skotsko, Turecko), státní správou (šéf stavebního úřadu) i obchodem (Švýcarsko).

Mám rád svou rodinu, syny, rodiče, vlast, řád a pořádek, cestu Toltéků, bluegrass&country, Jeepy a Rumíčky z třtiny, knížky Dana Millmana, Davida Deidy a donů Ruizových. Rád cestuji a poznávám nové kraje, lidi a jejich zvyky. Nesnáším lež, nezákonnost, pletichy, klientelismus, falešnou solidaritu a diskriminaci včetně antidiskriminace. Tak to jsem já.

Seznam rubrik