Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Zajímavý nápad! Ale stačilo by zavést korespondenční volbu ze zahraničí, kde máme občany s nadhledem. A jak se tomu již dnes brání naši populisti a anarchisti!

:-)

0 0
možnosti
Foto

R87o53m16a48n 35K30o61z68e90l

12. 10. 2022 21:45

Babiš byl za rok 2016 jako ministr financí oceněn, v tom roce také přidali důchodcům 40 Kč, o žádném rozdávání a kupování nevím, když pominu snížení daní a slevněné jízdné, což byla podpora rodiny. Kdežto současná vláda rozdala skoro všem rodinám s dětmi 5 tisíc Kč, načasovala to akorát před volbami, stejně tak těsně před volbami slibovali zvýšení přídavků na děti a životního minima.

0 3
možnosti
JK

Kdyby se neutrácelo za stíhačky, Ukrajinu, vepřín apod. tak by to tak nebolelo.

1 2
možnosti
JR

J21a25n 48R11á93ž

12. 10. 2022 17:22

A při čtení mne napadalo: Co vede autora blogu k myšlence, že na rozdíl od v blogu zmíněných, je právě on je způsobilý a znalý k výkonu svého volebního práva.

1 1
možnosti
Foto

No tak určitě 🤭🙆🏼‍♂️. Asi jsem měl v životě kliku, za totáče jsem odolal všem pokusům, svodům i vydírání a NIKDY si nezadal s komáry. Naopak, i přes to, možná právě proto, že si dovolili mi a celé mé rodině zasáhnout do nedotknutelného soukromí prostřednictvím "kontrášů", Tak jsem "sekl" drápem já. Rozkryl jsem rozkrádání materiálů ze staveb dvěma veliteli naší odloučené roty silničně stavebniho útvarů. Dostali jsme je s klukama z mé čety před vojenského prokurátora. Do tepláků. Měli štěstí na měkkost a dobrosrdcstost VH, protože se na oba vztáhla amnestie po 1. prezidentské volbě. V 90. roce jsem se stal vedoucím stavebního úřadu v malém malebném krkonošském městečku. A musel vystudovat dvouletý institut ministerstva vnitra a složit zvláštní zkoušku způsobilostí k výkonu státní správy... A pak šel čas, desetiletí ubíhala, střídaly se firmy, projekty, země, v nichž jsem měl zábavu a realizaci. Ale nikdy mi nepřestalo být lhostejné, do jaké morální bažiny se tahle zem propadá hlouběji a hlouběji. Ale zpět k vaší otázce. Počátkem letošního roku jsem si chtěl vyzkoušet, asi v tušení, že "to bude jízda"!, energetiku. Zvítězil jsem ve výběrovém řízení v okresním městě a nastoupil jako EM na Město. A po 30 letech jsem si musel střihnout na stará kolena 40hodin samostudia a závěrečný test, tentokráte už bez nutnosti jezdit do IMV do jinak fajnoveho Benešova u Phy. I když by to bylo bývalo takové symbolické. V 88-89 jsem tam vojákoval, v 90-91 jezdil na IMV, ... Tak asi tak. Inspirovala mě k úvahám o naprosto kruciální potřebě a zároveň nutné roli státu EDUKACE a KULTIVACE společnosti právě ta docela příjemná a efektivní elektronická podoba "výuky" v tuším 23 blocích, jak funguje stát, státní správa, státní finance, lidospráva na obcích.... Testy jsou srozumitelné, s dokud nesloží člověk všechno v kapitole X, nepostoupi do levelu X+1...

Nic složitého.

0 0
možnosti
FS

No, já si myslím, že člověk s takovým názorem na jiné lidi,by se měl jít léčit . Opravdu jenom blábol duševně nemocného.

0 3
možnosti
PN

P47e43t65r 63N23e15d22v67ě96d

12. 10. 2022 10:16

Tak já si myslím, že normálně lžete. Vámi zmiňované výdaje nepřevyšují příjmy státu, natož vysoce. Bohužel se v roce 21 hodně přiblížily k výši příjmů.

Píšete o svých zkušenostech ze zahraničí, tam jste ohledně voleb zažil v praxi takové náznaky náckovství a fašounství? Myslím, že ne. Proč nad tím uvažujete zde? Chcete zlegalizovat fialovou totalitu?

A kde jste přišel na to, že je Fiala s vládou obviňován koblihama za vznik inflace? Je obviňován a zcela právem, že jeho vláda nedělá žádná protiinflační opatření. Proto taky máme nejvyšší nebo jednu z nejvyšších inflací.

A kdo a jak umí, či neumí sestavovat státní rozpočet vidíme teď v přímém přenosu.

A za Babiše bylo vskutku lidem lépe. Nebo to chcete popřít?

2 7
možnosti
Foto

Ano, bylo lépe, jenže projedli to, co si měli schovat na současnost.

3 0
možnosti
JK

Jakkoli se mi líbí způsob vaší argumentaci i obsah vašeho sdělení, s těmi volbami jste zabředl do nereálné absurdity. Psát v nadsázce je sice pěkné, ale ani ta by se neměla nekontrolovaně přehánět.

Volby jsou u nás založeny na zásadách všeobecnosti, tajnosti a rovnosti hlasů. To má své dobré důvody, protože jinak by byl jednodušší a levnější systém, než ten váš v nadsázce navrhovaný, jmenovat jakousi početně limitovanou "radu moudrých", do níž by se člověk mohl kvalifikovat na základě splnění náročných kritérií (třeba jako určitá obdoba rigorózních zkoušek). Každopádně by vámi navrhovaný systém vedl k tomu, že by o budoucnosti a směřování země rozhodovaly jisté elity, což už tady v minulosti v různých formách bylo.

Srovnání voleb s řidičáky nesedí, protože řidičem nikdo být nemusí, není to lidské právo, kdežto žít ve společnosti, do které se člověk narodil, právem každého je, a tudíž je i jeho právem o směřování té společnosti spolurozhodovat v okamžiku, kdy se člověk stane nezávislým. Pokud by se tedy uvažovalo o omezení současného volebního práva pro některé jedince, pak jedině podle kritéria, jestli je schopen se sám uživit, avšak i to by při současném rozčlenění společnosti a úrovni dělby práce bylo velmi komplikované. Proto si myslím, že je úplně nejlepší zachovat volby všeobecné, tajné a rovné tak, jak to je dosud.

4 0
možnosti
JK

Dodatek: Ostatně společnost řízenou "radou moudrých" si představoval a navrhoval už J. A: Komenský, tuším že v díle Via lucis. On vůbec viděl budoucnost a spásu lidstva v růstu vzdělání. Avšak jak říkal starosta New Yorku ve filmu Krotitelé duchů - (v parafrázi) každý má právo byt hlupák a hnusný ke svým spoluobčanům.

0 0
možnosti
HH

Protože byly každý rok volby a Agentovi na dluhách nezáleží...jeho zajímá jen moc a imunita...

3 1
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1385x
Hrdý otec tří fantastických synů. Umí(r)něný pravičák. Stavební inženýr s bohatou zkušeností z investiční výstavby, mimo jiné 20 let pro zahraniční společnosti (USA, Skotsko, Turecko), státní správou (šéf stavebního úřadu) i obchodem (Švýcarsko).

Mám rád svou rodinu, syny, rodiče, vlast, řád a pořádek, cestu Toltéků, bluegrass&country, Jeepy a Rumíčky z třtiny, knížky Dana Millmana, Davida Deidy a donů Ruizových. Rád cestuji a poznávám nové kraje, lidi a jejich zvyky. Nesnáším lež, nezákonnost, pletichy, klientelismus, falešnou solidaritu a diskriminaci včetně antidiskriminace. Tak to jsem já.

Seznam rubrik